דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור בחברה להסעות וטיולים עבור וועד העובדים שלכם? 

מאת    [ 14/04/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1880 פעמים ]

טיפ 1 - חברת הסעות וטיולים אמינה ומקצועית

הכי חשוב בבחירת חברת הסעות וטיולים לוועדי עובדים בארגונכם או מפעלכם הוא רקורק ומדד האמינות בשטח של אותה חברה, מה הכוונה? בכדי למנוע תקלות בלתי צפויות באיכות האוטובוס או בחדרים לא ע"פ המפרט שהזמנתם במלון או בכלל-יום כיף שהוא לא ממש כיף! , רצוי לבחור חברה אמינה וידועה בשמה הטוב באיזור פועלה בכשי שהסעות וועד העובדים ליום הכיף או למלון או אירוח החדרים לוועד העובדים יהיה ברמה טובה , במחיר הגון וסביר ביחס למחירי השוק.

 

טיפ 2 - חברת הסעות עובדים עם ניסיון ורישיונות

דבר נוסף אליו חשוב להתייחס בבחירת חברה להסעות וועדי העובדים שלכם למלון או ליום הכיף הוא האם לאותה חברה יש תקן איכות מתאים ממכון התקנים הנקרא איזו 9001 והאם יש לאותה חברה תקן בטיחות מחמיר של מכון התקנים -איזו 9301,

תקנים אלו מוכיחים ומאמתים כי אותה חברה מורשית לעסוק בהסעות וטיולים בכלל בצורה בטיחותית ועם כלי הניבול המתאימים ובתחום ההסעות לוועדי עובדים בפרט.

כשהחברה היא בעלת 2 תווי תקן אלו אתם יכולים להיות רגועים כי החברה עובדת לפי האישורים והרישיונות המתאימים ממשרד התחבורה ושהיא מעסיקה ומחזיקה בידה אוטובוסים חדישים ומתוחזקים היטב ונהגים מיומנים שיודעים איך לתפעל אותם.

טיפ 3 ואחרון - חברת הסעות וטיולים בעלת סוכנות נסיעות שעובדת לצידה

בכדי לקבל את המחיר האטרקטיבי והנכון ביות רעבורכם ואת השירות המיומן והמנוסה ביותר עבור וועד העובדים במפעלכם או ארגונכם חשוב גם לשכור חברת הסעות וטיולים אשר בבעלותה סוכנות נסיעות פרטית אשר עובדת לצידה,מה שיבטיח מחיר מרוכז וזול יותר מול ספק אחד ושגם תמחור יום הכיף על שלל רבדיו [תחבורה,חדר במלון,שובר לארוחת בוקר או מתקנים..]] יהיה במחיר המשתם ביותר.

חברת הסעות וטיולים אשר לה סוכנות נסיעות יכולה לקנות את מחיר החדר בזול יותר מאשר תשכרו לבד מכיוון שהיא מחזיקה בהסכמים שוטפים מול בתי מלון והארחה בארץ וקונה כמויות גדולות של חדרים וימי אירוח ולכן משתלם לבית המלון או בית ההארחה להעניק לאותה סוכנות טיולים או חברת נסיעות מחיר טוב יותר מאשר לוועד הועבדים בעצמו.

לסיכום

כיום בישראל, 15 חברות הסעים גדולות ומקצועיות שמעניקות שירותי הסעות וטיולים לוועדי עובדים אשר בבעלותן גם חברהסוכנות לנסיעות ונופש.

היכנסו לאתרינו ונעניק לכם מידע, מחיר,שירות ייעוץ וכל דבר אחר- נשמח לעזור ואף להעניק מידע ללא תמורה או התחייבות לשירות מצידנו.

 

מטיילי נהורה בע"מפתרונות תחבורה מתקדמים באוטובוסים מיניבוסים ומיקרובוסיםהגבורה 6 [מרכז נפתי] אשקלוןתחנת "סונול" [בכניסה ליישוב] נהורהביאליק 25,פתח תקווהמרכזייה: 08-6848841פקס: 08-6610585*שירות באוטובוסים ומיניבוסים חדישים בהתחייבות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב